söndag 21 november 2010

Söndagsångest

Nu är två underbara veckor av frihet över. Hej då praktik, nya upplevelser och nya trevliga människor, hej slutprov i Fysik A. Nej men det blir väl okej att komma tillbaka, jag har bara grov ångest över allt plugg jag måste ta itu med och all ilska jag kommer att känna över att vara tillbaka i ett av sexismens starkaste fästen efter fotbollslag och bolagstyrelser. Jag pratar såklart om gymnasieskolan.
Men mina fina minnen kan ingen ta ifrån mig. Titta på den här fina tanden som jag har borrat till på preklinik i torsdags. Den fick jag lov att ta hem! tandläkarhögskolan var en väldigt rolig plats att vara på, vem vet jag kanske kommer tillbaks dit om några år? Men först ska jag klara av Matte D och fysiken som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar