lördag 14 maj 2011

Älskade syster

Någon som hade otur igår? Det var ju fredagen den trettonde. Jag själv råkade riktigt illa ut. Jag vaknade, steg upp ur sängen och upptäckte att hela världen strys av ett sexistiskt patriarkat och att all business bygger på kommersialisering och sexualisering av kvinnors kroppar. Vilken jäkla osis. Nej just det, så är det ju varje dag. Satir! Den bjuder jag på.

Sedan hade jag faktiskt lite mer otur än så, jag lyckades pricka in ett skyfall precis när jag cyklade hem från skolan. Kommer in på mitt rum, sur och trött, och möts av detta:

Världens finaste syster har dukat upp detta fantastiska presentbord åt mig, obs, hon har sytt kudden själv!
Maja och jag. Systerskapet börjar med dig <3

1 kommentar:

  1. Tack för ditt fina inlägg i min blogg. Ja man blir så arg på patriarkatet och all jävla sexistiskt skit. Ha en bra helg. Systerskapet ska krossa det=)!

    SvaraRadera