lördag 21 maj 2011

Service minded

Som bekant brukar män få bättre service lite var stans här i världen, bland annat när de går och handlar. Det kanske inte är så konstigt eftersom
1. 65% av försäljarna i fackhandeln är kvinnor
2. de här kvinnorna har uppfostrats till att serva män och/eller
3. de här kvinnorna är heterosexuella och är därför per atomatik lite extra trevliga mot det andra könet.
Men idag ska jag jobba och då ska jag för fanken jobba för systerskapet! Som vanligt ska jag vara trevlig mot alla, men mot kvinnor ska jag vara lite extra trevlig, le fint, skämta och göra hjärtan i deras latte med hasselnöt. För det finns ingen bättre väg till att krossa patriarkatet är att vara trevlig mot dina medsystrar.

Typ såhär kommer jag att se ut, fast cirka ett år äldre (gammal bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar