lördag 12 november 2011

Coco Jungle

Måste bara visa hur det såg ut igår när vi var på white trash bar:

 De jobbade mycket med sand p¨å golvet, palmblad, drinkpinnar samt exotiska frukter på glaskanten. Samt att där var fullt av fula killar men obs gulligt lesbiskt par på dejt bakom Mims
 Asså min Adidas <3 nu får de snart sponsra mig för jag gör så mycket reklam.
Såhär såg det ut igår efter jobbet när vi gick hem och skulle ha en schöne feierabend.


I så här lång kö stod er egen lilla raring för att köpa frukost. Det är det äldsta bageriet i Berlin enligt dom själv och obs så jävla värt för det är sjukligt gott.

Frukost i sängen istället för frukost med Gudrun på feministiskt forum. Allas om är i Malmö får insupa feministpepp för mig med. Nu ska jag duscha, kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar