söndag 6 november 2011

Gutenmorgen

Hej, nu blir feministbloggen en modeblogg.

Obs, gick och la mig vid fem igår, supertrött. Jag är ju en ytterst begåvad människa men förmågan att sova gott verkar jag uppenbart sakna. Har halvsnoozat lite till och från och sen ca 9 har jag varit klarvaken. Kul ju. Speciellt eftersom jag ej ätit något sen en äcklig torr kaka på S-bahn hem igår. Jag är schockhungrig men kan icke äta eftersom Mimmi fortfarande ligger o snusar brevid mig den lyckosten och då kan jag inte gå ut för vi har bara en nyckel osv.

Jag kan säga att den tyska klubbvärlden är väl ungefär likadant konstruerad som den svenska med jägar/samlar konceptet. Samt att en full tysk ropade "Ich will sex mit dir, eine blonde Engel haben" efter mig. Då sparkade jag honom i kulorna. Eller? Sanningen vet bara han och jag.
 Den blonda ängeln a.k.a mansdräperskan
 I Tyskland kan du dricka öl blandat med läsk.Det heter Radler och var ganska gott. Här sitter jag med Rebecka och Emma och dricker det.


 Det sjukaste var ändå att dom hade Gogo-dansare som dansade lide snuskigt.

Kolla mina nya skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar