fredag 2 december 2011

Happy fredag!

Happy fredag alla feministas! Tänkte gå igenom ytterligare ett sätt fula killar gillar att ragga på förutom att tafsa, droppa en cheesy line, eller komma dansandes med dunka-dunka näven bakifrån. Sättet är: supa ner dig. Förra lördagen (nästan en vecka sen och det känns som evigheter, hjälp) var jag som sagt på IKEA:s julfest. Maten var god, folket (=kvinnorna) var glada och trevliga, men framförallt: spriten var gratis. Det ledde till den här bilden:
Att ragga genom att försöka supa någon under bordet är ju cirka det ocharmigaste som finns. Det är ju lika med att säga "du kommer aldrig ens vilja se åt mitt håll när du är nykter, därför är min plan för kvällen att supa dig så redlös som möjligt. Förhoppningsvis blir du så full att du ej minns vad som hände när du vaknar imorgon". Så, älskade tjejer, händer detta er ute på klubbgolvet (eller kanske snarare hemmafesten) ikväll kommer här några tips på vad ni kan göra:

  • Först och främst. Kolla verkligen så att det ej är något fishy i drinken, med sådana här charmtroll kan en aldrig så noga veta.
  • Gå så långt bort från slisket och NJUT av ditt glas. Du vet själv vad du tål.
  • Ge drinken till någon behövande.
  • Kasta den i hans anzekt.
Själv ska jag spendera kvällen med en helt annan man, min farfar. Därför ingen risk för något sånt här. Happy fredag, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar