onsdag 14 december 2011

Nu är jag glad

För idag har det hänt en rolig sak. Ni som följer mina och Thelmas twitterzzzz slaviskt har kanske lyckats luska ut att vi har blivit intervjuade av sydsvenskan! Svar ja, de fetaste feministerna på Borgarskolan kommer att vara med i GAMMELMEDIA. Hoppas jag. Nej usch om de bara *ångrar sig**vi har viktigare nyheter* osv. För detta var jätteviktigt! Så hoppas att det kommer som en juleklapp i brevlådan imorgon. Eller kanske fredag. åh spänningen är olidlig, speciellt för er som inte ens vet vad vi blev intervjuade om! Hihihi tänker inte säga heller.

Har varit ett nervvrak större delen av dagen, suttit på nålar, koncentrationssvårigheter, fjärilar i magen osv. Detta på grund av att journalisten först sa att de skulle komma klockan tio. Sen ringde hen och sa att vi kommer preliminärt klockan två, beror på när fotografen kan. Så jag fick vara nervöz i fyra timmar till, kram. Sen kom dom äntligen och var så trevliga så. Sen bara hej då, nu ska vi gå och snacka med er rektor. Fatta tchocken han måste fått!
Sen fick jag skjuts hem av Dunia som ingenting. Jag skäms fortfarande. Snart ska jag se min syster lussa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar