måndag 19 december 2011

Reaktioner osv

Såklart har det kommit en del osakliga reaktioner på artikeln i SDS. Avpixlat kallar oss genusmaffia. Hallå liksom, det tar jag som en komplimang! Några elevkårenloverzz på min skola som på fezebuuk ba
Åh gud så tråkigt med alla som klagar skriv om vår *fina julrevy istället* (ja den där en svennetjej smetat brun färg över hela kroppen pga var utklädd till "vis afrikan" FINT),
åh jag blir JÄTTEGLAD av dom här bilderna, vem bryr sig hur många som är killar,
 isåfall måste man ju räkna så det finns lika många asiater, araber, svennar osv lame,
problemet är kanske att tjejerna tar för lite plats?
Till detta har jag bara en sak att säga: KRAM. Folk borde skaffa sig en analys. Tjejer borde få akut hjälp med att sluta vara så manstillvända. Tackar gud att jag bara har en termin kvar på detta sexistiska samt  rasistiska näste.

Här kommer istället lite bilder på hjärtevärmande beröm Thelma och jag har fått ta emot, så glad och lycklig. Kanske är det lite skrytigt? Skitsamma, kolla om ni vill hihi. Tack alla fina feminister!





















 Ni klickar väl in på Thelmas blogg och kollar vem som är nummer 19 i hennes adventskalender? Samt börja läsa den regelbundet, hon är minst lika grym som jag! Pussokram på er.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar