tisdag 13 december 2011

Twitter

Hej, här sitter jag och "pluggar". Tänkte presentera min senaste twitterfollower:
Gud. Glad att hon vakar över mig osv. Ja, sen ovan och under gud ser ni lite spoilervarningzzzz. Det är resultatet av min feministkompis Thelmas och min feministiska aktivism. Det kommer mera info om detta senare jag lovar.

Så många höjdpunkter denna Luciadag.
1. Att jag skolkade från skolans Luciafirande
2. När jag köpte bindor och apotekskvinnan gav mig 30% rabatt fast hon inte hört talas om CSN-erbjudandet.
3. När jag sa till min stiffa samt militäriska religionslärare att jag kom försent till hans lektion p.g.a. mens.(5 min rast o var tvungen att byta så att sääääää) Han vågade ej se mig i ögonen o muttrade något. Resten av lektionen var han helt fnissig. jag skojar inte, han var ej sitt vanliga jag. Gud att lite blod i trosan ska vara så pinigt. JAG ÄLSKAR ATT SPRIDA DÅLIG STÄMNING!

Nu ska jag äta med pappa innan han blir suyr. Ihhhhhh peppen inför imon! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar