tisdag 7 februari 2012

CAE

Den här bokstavskombinationen står för något så osexigt som Cambridge Advanced English. Certificate? kanske det ska var i slutet. Whatever. Det var iallafall vad jag brydde mitt söta lilla huvud med mellan 12.30 och 16.45 idag. Så ni får ursäkta att jag inte har något spännande/ intressant/ viktigt att blogga om. Det var sjukt tråkigt. Att sitta och vara hundra procent koncentrerad på ett prov? När jag hade kunnat göra så många andra grejer. palla. hahah var inte ens hundra procent koncentrerad. Tänkte på hur gott det hade varit med en sojalatte. Och på mitt projektarbete. Klottrade lite hjärtan på pappret.

En gullig sak hände dock, en tjej som jag inte känner så bra ändå, vi har liksom varit bekanta länge men aldrig bästisar, var lite orolig att jag tagit bort fejz på grund av trakasserier! ni behöver inte oroa er, jag har tagit bort den p.g.a tråkigt och att facebook är ett ont företag. Menmen kan säkert falla tillbaks i den gropen igen satt sääää.

Asså tycker ni detta är kul? det tycker inte jag. Godnatt, varma kramar



Ps. känner ett enormt ha-begär efter den här klänningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar