tisdag 11 september 2012

Höstenkäten

Hej igen, ojoj nu gick det så lång tid mellan inläggen igen :( Men har faktiskt en bra ursäkt! Har börjat läsa på universitet. Jodå, nu är en student vid Lunds universitet, fint ska det vara. Hittills känns det mest konstigt? Typ vad gör jag här, vad är meningen med detta, vad ska det bli av mig? Men vi går ju mot ljusare tider. NOT. Här kommer en höstenkät från Quetzalas blogg!


1. Känner du dig spirande lycklig och glad nu när hösten är här?
Nej, jag känner mig deppig.
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
En snygg skjorta. Fast jag orkar typ aldrig "klä upp" mig så på riktigt kommer det väl bli min adidas is the shit tröja
3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?
Hade precis börjat trean på gymnasiet, lide stressad men ändå bra koll på läget.
4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Försöker ta mig i kragen och plugga. Grubblar mycket på nuet, dået, framtiden, privatekonomin, det sociala livet, utbildningen, boendet, patriarkatet, sexismen, rasismen, homofobin, kapitalismen
5. Vad ska du ha för frisyr?
Min nyklippta!!
6. Vad lyssnar du på för musik?
Har helt kommit av mig med att lyssna på musik lyssnar på radio
7. Vad läser du?
Min kurslitteratur som kostade 499 kronor på akademibokhandeln :)
8. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Efter att du tagit inpackning i håret i duschen, skölj ur den och avsluta med balsam. Då stänger du inne fukten från inpackningen i hårstrået.
9. Vem är din stilikon just nu?
@miljoee på twitter o instagram, hon har såpass snygg stil
10. Är du kär?
Nej, men kan bli????
11. hur många har du bokat i år?
Haha
12. senast inkomna sms?
"Ja vi kan plugga imorgon"
13. ångrar du något i år?
Att jag inte skrev min generations roman under sommarlovet
14. vad var bäst med sommaren?
Livet flöt på så lätt och smidigt!
15. vad var sämst med sommaren?
Att jag inte hörde av mig till rätt många kompisar? Fast dom hörde inte av sig heller o nu har vi träffats så det är lugnt.
16. blev det som du tänkt dig?
Nej det blev bättre, trodde jag skulle hata att jobba så mycket men det var helt okej!
17. vad önskar du dig?
Rutin
18. senast sedda film?
Bridesmaids, hade av någon anledning inte sett den innan. Skrattade så jag grät.
19. senast köpta plagg?
Oj, nu blir det ett mycket präktigt svar: löpartights+tröja
20. Hur ser du på framtiden?
Med spänd förväntan



Hejhej från en sjukling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar