tisdag 18 september 2012

Träffa snubben

Jag har ju glömt bort o rapportera om den kanske mest ironiska händelsen som hänt mig någonsin i hela mitt nittonåriga liv!? Jag antar att ni alla känner till karaktären Snubben, påhittad och gestaltad av geniet Bianca Kronlöf, här är en video:


Hursomhelst, förförra helgen va det Regnbågsfestival i Malme, o avslutningsfest på Moriskan. På denna fezt uppträdde just Bianca Kronlöf alias Snubben! Missade det, så ledsen. Hursomhelst, efter att detta skett glider mitt crew o jag in på klubben, dansar lite, två män kommer fram. Detta hände:

1. Den ena killen försöker ragga på min kompis med denna replik "Är det sant att din kompis är flata och hatar män?"
2. Samma kille frågar "vad ska man säga egentligen? är det okej att säga flata? eller e det bättre att säga lesbisk?"

ATT detta hände. ATT detta hände EXAKT efter att Bianca Kronlöf troligtvis demonstrerat detta beteende på scen.

HAHAHAHAHAHA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar