fredag 12 oktober 2012

fredagsbetraktelser/ anteckningar från ett golv

Hejhej
Sitter på golvet och pluggar för att prova något nytt, vi behöver alla variation och spänning i vardagen. Imorse när jag skulle ta tåget till Lunden såg jag ett gäng killar med såpass märkliga frisyrer, sådana jag tänker mig att snubbar hade på medeltiden. Trodde direkt att dom var från Estland av någon anledning? Har aldrig hört estniska men det kan ha varit det främmande språket dom talade sinsemellan. Sån här frisyr menar jag:

Andra grejer jag tänker på:
såpass stressad inför högskoleprovet inklusive två kommande tentor
har skickat in mina anmälningar till högskolan nu twwwuuuuu
rekommenderar menskopp av följande anledningar:
1. ekonomin
2. kul att se hur mycket du blodat när du tömmer den
Du får absolut inte vara rädd för att "get your hands in there", tampax är för mesar tjejer.
"härligt med höst"
Skratta i stickat
Mysig hösttjej


Pusssssss trevlle helg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar