tisdag 2 oktober 2012

Höst

Åh jag känner att det är en förkylning på gång, orka detta. Försökte prata med en kursare på bussen idag men såpass jobbigt o prata med killar som ställer en motfråga efter att jag ställt tio frågor till hen och lyssnat intresserat på hela livshistorien och framtidsplanerna. Sen hade jag möte med två nätverksmedlemmar, myz. Sen kom jag hem och skypade med Dunia
Jag är neanderthalaren nere till vänster, hon skönheten i mitten. Det är inte utan anledning vi kallar henne russian model. Åh saknar henne, hon har flyttat till Polen och läser till tandläkare. Verkar ganska jobbigt för alla i hennes korridor har gemensam toalett offentlig miljö style, dvs en stor toa med flera bås. Alltså bås som är en dörr med fyra väggar, öppet därnere, öppet däruppe. Och jag som tycker d e jobbigt bara att gå på en unisex toa, är väl extremt oqueer i detta avseende men d e bara pga hatar killar ;) Dessutom måste hon bära med sig eget toapapper från sitt rum till toaletten så alla fattar ju liksom vad som är på väg att hända.

Vi har alla våra egna problem, själv är jag sjukt trött och förkyld. Förkylning är fan sämst, tänk att vi (och med vi menar jag den så kallade mänskligheten) liksom hittat vatten på Mars men förkylda är vi fortfarande och patriarkatet är inte det minsta avvecklat. En blir ju deppig för mindre liksom. Får göra som den här statyn utanför ABF, kämpa på.
Här är jag på "kontoret"


Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar