torsdag 1 november 2012

Lantlig retreat

Kolla hurpass gött jag hade det tisdag till onsdag:


Det där huset är min farfars sommarhus. Ja tänk att han och farmor levde på två lärarlöner och liksom hade ett sommarhus samt ett bostadshus, jag är ingen expert men det hade väl antagligen ej gått i dagens ekonomi?





Kolla kossorna! Jag älskar kor! Så lugna. Tänk också så mycket systerskap i djurens värld bland korna, dom bara hänger tillsammans massor av tjajor i en hage, nån gång i livet kanske dom parar sig med en tjur, få en kalv, sen är det återgång till det normala myset. När jag var liten fick jag hjälpa till på den här gården, testa och mjölka lite samt klappa kalvar, blir fortfarande helt lycklig när jag tänker på det. 
 Förutom o gå små promenader pluggade jag till en tenta som jag hade idag, det gick skitbra. Imorgon är jag ledig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar