fredag 11 januari 2013

Happy friday

Hejhej idag är det fredag och dagen till ära bjuder jag på ett inlägg som endast kommer handla om mina turkiska pojkvänner! Sommaren 2011 var Cennet och jag på en sista-minuten till Bodrum i Turkiet. Där kryllade det av sliskiga män som ville att vi skulle prata med dom, festa med dom, äta på deras restaurang, åka i deras Audi ("Nothing wrong!") osv. Här kommer ett litet urval av männen som fastnade på bild.
Min turkiska pojkvän Jones


Min turkiska pojkvän "artisten". Jag kommer inte ens ihåg vad han hette men han e tydligen känd i Ryssland. Extremt oklart varför jag gör tummen upp. Med BÅDA händerna???
 
Tomteblosskillen. Förhållandet saknade annan gnista 

Han här e ju faktiskt gullig, han va kypare på hotellet o skulle plugga till ingenjör i Schweiz om jag inte minns fel?

Sen åkte vi hem. Tack för mig och trevlig helg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar