onsdag 9 januari 2013

Hej igen

hej alla! Hoppas ni haft en härlig ledighet! Nu är jag hemma igen från Teneriffa. Har haft det väldigt gött i solen. Dock var det ganska jobbigt för på kvällarna var det fullt av dyngraka vidder överallt och alla klubbar verkade typ vara strippklubbar? Fanns bl.a "Nightclub Boobies" samt "Stringfellas". Även "vanliga" klubbar hade extremt porrig framtoning som kolla denna t.ex:



ja ni fattar. Sen har det ju gått och blivit ett nytt år. Jag har nu insett att 2013 kommer att bli känslornas år! Varför? Jo innan har jag inte varit en extremt känslosam person. Har något gulligt/sorgligt hänt mig i verkligheten alternativt hänt i en film har jag gråtit eller lett inombords. Men nu kommer känslorna fram även på utsidan och det krävs inte mycket. På väg hem från Teneriffa visades nämligen denna extremt lökiga film på planet:

Matt Damon spelar en nedbruten änkling som har bra kontakt med sin gulliga dotter Rosie men dålig med sin trulige tonårsson Dylan. Han bestämmer sig för att de behöver en nystart och köper ett nedlagt zoo med målet att göra det till en succé igen! Filmen klarar faktiskt Bechdel's test. Scarlett Johansson och Rosie pratar om att beställa pizza. Men ja på det stora hela en väldigt töntig film. Och SPOILERVARNING Matt och Scarlett blir ihop. Men men men. Trots detta bölade jag som fan åt slutscenen när Matt Damon gör en re-enactment av scenen när han träffar sin döda fru på ett café för sina barn. Grät snorade och snyftade i ett fullt flygplan. 2013: känslornas år.

Vi hörs guys



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar