torsdag 10 januari 2013

Kämpa HIMYM

Asså gud. Orkar inte att jag börjat se på How I Met Your Mother igen?? Dom visade ett avsnitt på planet hem och nu är jag fast trots att det är så kass. Har spenderat min lediga tid genom att se hela senaste säsongen :(( var är min självbevarelsedrift? Girls och Glee kom tillbaka och rädda mig från fördärvet.  HIMYM är 1. så heterosexuellt och 2. det är liksom helt normalt att Barney är nån slags sexberoende psykopat? Ingen talar ens om det? Ett avsnitt nu i senaste säsongen handlade om att han skulle hitta en ny strippklubb att bli stammis på och alla klubbarna drog och slet i honom eftersom han är en big spender. Va???
Dessutom tror jag inte de flesta avsnitt klarar Bechdel's test, när Lily och Robin pratar är det oftast om nån av dudesen. Och varenda kvinna som e med i varenda pytteliten biroll är extremt vacker snygg och läcker medan huvudpersonen Ted, ja se själva bilden nedan. Så sitter jag och flinar nä usch jag skäms. Hej då
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar