fredag 12 april 2013

Happy friday

Hola!! Just nu gör jag en såpass ofredagsaktig aktivitet, sitter och läser en artikel om komplex 1 i elektrontransportkedjan som jag ska redovisa om på måndag??? Men senare blir det najjan, då ska jag hem till min gurlie o så ska vi laga Flygande Jacob. Lol? Har aldrig smakat med kanske e d gott. Va såpass ambitiös att jag gick in på den kända dryckesbutiken Systembolaget och frågade en i personalen vad hen rekommenderade till just denna rätt. Hen tog det som en riktig utmaning, rynkade pannan o tänkte till rejält. Sen slog jag till på en fin flaska fruktigt vitt vin som hen rekommenderade. Annars har jag bonat in mig lite mer i rummet, satt upp en dörrskylt:

Här bor Filippa

Så ser den ut, jag har gjort den själv, dvs hämtat en bild från internet, klistrat in den i ett dokument, skrivit texten undertill, skrivit ut o tejpat upp. Tycker den sprider såpass mycket kärlek samt lite lezbizk aktivism i korren. Trevlig helg till alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar